Klantenservice en contact

Als het gaat om de klantenservice en contact opties die bij een casino aan worden geboden wil je als speler natuurlijk optimaal voorzien worden. Niet dat je op vragen of problemen zit te wachten, maar mocht er wat zijn dan is de mogelijkheid om contact op te nemen natuurlijk uiterst handig. Om de klantenservice optimaal in te richten kiezen casino's er doorgaans altijd voor om gebruik te maken van getrainde medewerkers. Zij kennen alle ins en outs van het casino en zijn uiteraard ook uitstekend op de hoogte van eventuele geldende voorwaarden. Ook als er technische support nodig is kunnen al je vragen beantwoord worden, waardoor je jezelf meteen bij een online casino thuis zal kunnen voelen. Heb je vragen? Maak dan gebruik van één van onderstaande contact mogelijkheden.

Neem contact op door middel van de live chat

De live chat is bij het online casino het meest gebruikte hulpmiddel als het gaat om klantenservice en contact. Toch is het een middel dat niet altijd beschikbaar is en waarvoor de meeste casino's dus openingstijden hanteren. Gelukkig kunnen we je melden dat de meeste live chats van het online casino beschikbaar zijn vanaf 10:00 uur 's morgens en vaak geopend zijn tot rond middernacht. Als je kiest voor de live chat kun je direct met een casinomedewerker worden verbonden. Je opent de chat en kunt daar je naam ingeven, zodat de medewerker weet hoe hij of zij jou aan kan spreken. Zodra de verbinding tot stand is gebracht kun je meteen je vraag voorleggen en laten beantwoorden. Heb je meerdere vragen? Geen enkel probleem! Zolang je verbonden bent kun je alles vragen wat je maar wilt weten en kunnen eventuele problemen uiteraard ook live voor jou als speler worden opgelost.

Telefonisch contact is ook altijd mogelijk

Gebruik maken van een live chat bij een casino klantenservice is natuurlijk ideaal voor direct contact. Toch als je persoonlijk contact met een casinomedewerker op wilt kunnen nemen is de mogelijkheid tot telefonisch contact uiteraard ideaal. Ook voor telefonisch contact met een online casino geldt dat je vaak gebonden bent aan openingstijden. Daarbij zal je doorgaans altijd alleen overdag terecht kunnen en is het van het casino afhankelijk in welke taal. Er zijn Nederlandse casino's te vinden waar je dus in eigen taal geholpen kan worden, maar ook hulp in het Engels wordt doorgaans veel aangeboden. Nog iets wat van het casino afhankelijk is, is het telefoonnummer. Nu denk je misschien dat is logisch, maar dit heeft natuurlijk alles te maken met het feit of je gratis kunt bellen of niet. Gratis bellen kan niet overal, omdat er vaak gebruik gemaakt wordt van een internationaal telefoonnummer. Als je tegen lokale tarieven het casino kunt bellen staat dit uiteraard altijd vermeld.

Stuur jouw vraag aan de klantenservice per e-mail

Online casino's zijn uiteraard niet alleen tijdens specifieke openingstijden bereikbaar, maar ook 24/7 door gebruik te maken van de mogelijkheid om een klantenservice te mailen. Hoe je contact op kunt nemen per mail verscheelt ook nog al eens per casino. Niet dat je mailbox veranderd, maar sommige casino's geven alleen een los e-mailadres op de website waar je naar kunt mailen. Toch zal je bij de meeste casino klantenservices per mail je vraag makkelijker voor kunnen leggen door gebruikt te maken van een speciaal contactformulier. Daar vul je allereerst je naam in en het e-mailadres waar je op te bereiken bent. Als dit is ingevuld heb je nog een derde vak beschikbaar, waar je uiteraard je vraag of opmerking zal kunnen formuleren. Zodra je hiermee klaar bent, en alle verplichte vakken zijn ingevuld, kun je het formulier verzenden. Doorgaans worden mails bij het online casino altijd binnen 24 uur beantwoord, maar de praktijk leert dat dit overdag al wel binnen een paar uur zal zijn.

Maak gebruik van de aanwezige FAQ pagina

De laatste optie die je hebt om je vragen bij een casino te laten beantwoorden is gebruik maken van de FAQ. Dit is een door de klantenservice speciaal ingerichte pagina, waar je alle meest gestelde vragen van het casino beantwoord zal zien worden. Als je een vraag hebt die dus vaker gesteld zou kunnen worden is gebruik maken van de FAQ een uitstekende optie. Zo hoef je namelijk nooit op iemand te wachten en kun je direct zien hoe je eventueel verder kunt. Onder de meest gestelde casinovragen kun je uiteraard vaak vragen vinden over de werking van een bonus, maar ook over spellen, mogelijkheden om een storting uit te voeren en uitbetaling worden veel vragen gesteld. Staat jouw vraag er alsnog niet tussen? In dat geval kun je uiteraard altijd gebruik maken van de andere mogelijkheden die bij klantenservice en contact bij het online casino worden geboden.

Naam
E-mail
Onderwerp
Bericht